Vi fejrer fodselsdag under corona
Øjeblik - vi henter hoteller til dig!
cd top arrow

Happydays har fødselsdag 1. april
16 skønne og 1 corona-år ældre – sådan fejrer vi årene, der er gået

Vi begynder så småt at vende tilbage fra hjemmekontorerne, åbne lokalerne på feriefabrikken igen - og vi måler hver dag på temperaturen i markedet: Hvornår mon rejsefeberen rammer os? Efter flere måneder med hjemmearbejde og rutsjebaneture op og ned i forventningerne, er smittetallene næsten i bund her i Nordjylland, hvor vi holder til, og vi aner et stort lys for enden af tunellen. Med genåbningernes sidste etaper samt vaccinationsplanernes planmæssige fremskridt - ja, så bør der snart være basis for at rejse frit igen!

Sidste år faldt vores fødselsdag midt i rædselsugerne efter den første, hårde nedlukning i marts 2020. Så vi synes faktisk ikke, at det sidste år tæller som et rigtigt år - bortset fra, at vi føler os 10 år ældre ovenpå de udfordringer, året bragte, og som vi aldrig havde forestillet os kunne ske. Vi havde heller ikke drømt om, at vi også skulle fejre 17 års fødselsdag med corona som ubuden gæst. Men virkeligheden er, at den stadig sætter dagsordenen både for rejsemarkedet og vores hverdag på kontoret.

I anledning af dagen skal vi dog som minimum drikke et glas champagne med hinanden - det er vores faste tradition, og den kan såmænd også godt udføres med statspåbudt afstandskrav her på vores domicil. Og så vil vi skåle for alle de gode år - dem som har gjort os stærke og solide og i stand til at komme igennem så vild en krise som corona. For vi kommer til at rejse igen. Og bilferien er den trygge og fleksible rejseform, som man kan udnytte, så snart grænserne åbner - meget snart, håber vi!

Men indtil da behøver man ikke snyde sig selv for en hotelferie! Mange tror, at alle hoteller er lukkede, og det er synd. Hvorfor ikke udnytte muligheden for at komme laaaangt væk fra hjemmets fire vægge, støtte de danske hoteller og nyde et par forårsfridage, hvor der er tjek på sikkerheden, og opholdets måltider serveres som take-away på værelset med et smil, og så længe restriktionerne påbyder det? Se vores liste over alle hoteller i Danmark, der byder velkommen under coronanedlukningen:

Oplev Danmark på et kvalitetshotel med ankomst NU og hele april >

Snart får vi travlt igen - ligesom i hovedparten af vores 17 år som rejsevirksomhed. Vi glæder os utroligt meget til at sende jer på ferie igen - i hele vores gamle, oplevelsesrige, trygge Europa!

Mange forhåbningsfulde fødselsdagshilsner
fra alle her hos Happydays

Deltag i vores fødselsdagsquiz her >
Et par highlights fra vores 17 år på feriefabrikken:
Vi kom hurtigt fra start i 2004, og snart måtte vi udvide lokalerne på feriefabrikken i Frederikshavn for at have plads til den stærkt voksende medarbejderstab. Alle var inddraget i udformningen - og derfor fik vi balkoner på, så vi kunne nyde udsigten over Kattegat i frokostpausen. Det, synes vi, var trivsel.
Læs om vores værdier>
Gennem årene har vi været på et hav af studieture i Europa - alle mand - for et af vores kardinalpunkter er, at vi kender vores destinationer og hoteller som vores egen bukselomme. Her er hele banden samlet foran Colosseum i Rom i 2009.
Feriefabrikken i felten >
Vi har altid været gode til at fejre vores succeser, synes vi selv. Vi har endda indspillet vores egen hyldestsang til Happydays! Kald os bare selvglade - men i 16 ud af vores 17 år i branchen har vi altså været nogle fantastiske Happy Hitmakers!
Sådan fejrer vi os selv >
Vores navn borger for glade dage - for vores kunder og på vores fælles arbejdsplads. Med et omskrevet citat hylder vi RETTIDIG OMHYGGE som omdrejningspunktet i at gøre det sjovt at gå på arbejde. Således kunne vi i 2014 også finde plads i en travl hverdag til at skabe og udgive vores egen kogebog i anledning af vores 10-års jubilæum - Æde med glæde.
Happydays store kogebog >
Et af højdepunkterne i vores historie er vores nyfortolkning af den 200 år gamle klassiker: Oh Happy Day. Den blev indspillet af det veloplagte gospelkor Joyful Voices, brugt i vores første reklamefilm kreeret af Movimentum og er melodien, du møder, hver gang du ringer til Happydays.
Læs hele historien >
I 2019 pustede vi atter liv i vores brand - denne gang med et kæmpestort skilt på facaden: Happydays - Rejser med glæde. Nu er ingen i tvivl om, hvor feriefabrikken holder til, men egentlig føler vi os på hjemmebane i hele Danmark, Sverige - ja, overalt i Europa. Det er vores rejsemarked og her, vi er eksperterne.
Se filmene fra Happydays >
;